.mina lovelissar.

 
tjoo guuuuyys.♥ laaaaaaaamme.
 
Idag  hade jag först omprov i Kemi men sen efter åkte jag och Alice ner till stan. Hon skulle kolla på en parfym och jag skulle försöka hitta en par skor jag har letat efter i tyyp hundra år. ♥
Nejmen i söndag var jag runt i Globen, där de sa att det fanns på sergel, vars på när jag kom till sergel sa de att de inte fanns. Sen gick jag till Nilson Shoes där dem var slut sålda. Slutligen gick jag till foot locker där de var jättedyra!
 
I alla fall idag påvägen hem till tunnelbanan så såg Alice en typ liten butik. OCH DÄR FANNS DE. För typ hälften av priset än på foot locker♥ Gaalet braaa. ohh. älska älska. nej. men dom är finast.

Kommentarer
Postat av: Mira

aaaa megafina! hade typ liknande i mig ungdom / mvh lastgammal

Svar: hahahaha de är så fina ♥
mojja.blogg.se

2013-04-17 @ 22:23:14

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (de är bara jag som kan se)

Tumblr/Bloggnamn:

Kommentera nu lilla du:

Trackback
RSS 2.0