Lana, din ängel♥

Hello there guuyyss.♥
 
Ohherregud. Igår direkt efter skolan gick jag och Sofya till tunnelbanan för att ta tåget mot globen. 
När vi kom trodde jag det skulle vara du 700 tusentals människor, men nej. Så var det inte (vilket var bra). Vi var ungefär de 300:e i kön. Men så vi stod där och väntade i kanske två timmar. När dom tillsist öppnade dörrarna sparng alla in osv.
Sen var et ju typ en lika lång väntan innomhus innan vi kom in på själva "scenområdet". Vi stod kanske från Början 4 meter från scenen. Men sen efter ett tag in i konsterten var typ längt fram i mitten!
 
I alla fall vi väntade typ ytterligare tre timmar på att hon skulle börja sjunga och under tiden hade typ jäätemånga svimmat :O MEN tillsist kom hon. Ohshhhhiiititititititttt staaarstuuuukkkkk. Jag tror Sofya blev heeelt. ja. heeeelt.♥
 
Men det var i alla fall en sjukt minnesvärd kväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (de är bara jag som kan se)

Tumblr/Bloggnamn:

Kommentera nu lilla du:

Trackback
RSS 2.0