indonesien #1

är nu i bali. 
 

det är så fint å varmt. jag har surfat å det var ssååå jäämaarns kul, verkligen ♥ Men det jobbige va att jag blev solbränd på både vaderna och ansikte. ni skulle sett mig för nån dag sen, aj aj aj. Mitt ansikte var svullet som bara den och jag kunde inte gå för att mina vader gjorde så ont. haha. Idotiskt att surfa andra dan... men det var såå kul!
 
hoppas ni ha det schuppär, och jag vet inte riktigt hur jag ska göra med bloggandet, har bara internet ibland. 
 
kommentera (om det fortfarande är någon som läser, hahahha) va ni tycker.
 
puuuss.
detta skrev jag för typ 5 veckor sen och hoppades på att det skulle bli publicerat, men neh. 
Bilderna ovan är från första tiden i Kuta. Vilket är som en "stad" vid kusten på bali♥
Älskar verkligen Kuta å bali å allt. jupp det gör jag.aa
 
 

Kommentarer
Postat av: Mira

fina bilder! speciellt den lille som sitter på huk = maximal gullis.

2013-04-10 @ 23:23:56

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (de är bara jag som kan se)

Tumblr/Bloggnamn:

Kommentera nu lilla du:

Trackback
RSS 2.0